HTML

ZTE Blade

Egy zöldfülű androidos tanácsai minden androidosnak, de főleg a ZTE Blade szemszögéből nézve.

Friss topikok

  • Jenasai: Az én kütyüm a régebbi szállítmányból való volt, 256 memóriával, de amikor visszavittem a T-Mobilh... (2011.01.05. 20:50) MEGVAN
  • Jenasai: Igen, amit leirtál az az egyik megoldás (sőt talán a legegyszerűbb is). Én is sokat szenvedtem vel... (2011.01.05. 20:47) névjegyek szinkronizálása

Linkblog

Archívum

MEGVAN

2010.12.20. 20:36 bunny.hu

Végre, megkaptam a kütyüt. Már az új szállítmányból, 512 ram-os, és nem 256-os mint az előzőek, frissebb ROM, szóval bódogság ezerrel. Ide szeretném gyűjteni azokat a hasznos infókat amiket magam is a netről szedegettem össze, és mint zöldfülű androidosnak ezek hasznosnak tűnnek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zte-blade.blog.hu/api/trackback/id/tr462528723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jenasai 2011.01.05. 20:50:15

Az én kütyüm a régebbi szállítmányból való volt, 256 memóriával, de amikor visszavittem a T-Mobilhoz szó nélkül megcsinálták a szoftverfrissitést, igy már nekem is látszik az 512, és a grádiens hiba is eltűnt.
süti beállítások módosítása